De puppies drinken, kruipen en slapen rustig verder. Rikku is steeds meer ook buiten de werpkist te vinden. De pups en moeder zijn inmiddels ontwormd en de nageltjes zijn geknipt.
Het gaat goed!
De pups doen het allemaal echt oprecht goed. Ze komen goed aan in gewicht en bij de eersten gaan de oogjes nu langzaamaan ook open. We wegen ze nog altijd dagelijks, en ze worden goed in de gaten gehouden.
Ook het tweede teefje, dat kromme pootjes had, herken je niet meer terug! Ja okรฉ, dat staartje wordt niet opeens langer natuurlijk, maar haar pootjes zijn super mooi hersteld!








